Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Wysyłka

Z myślą o Klientach naszego sklepu www.greenes.pl, przygotowaliśmy sekcję Najczęściej Zadawanych Pytań (FAQ), aby odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości i zapewnić pełną przejrzystość naszych usług. Tutaj znajdziesz informacje dotyczące czasu realizacji zamówienia, kosztów dostawy, gwarancji jakości, możliwości sprzedaży hurtowej oraz wiele innych. Dowiedz się więcej o naszych produktach, takich jak poduszka z łuską gryki, materac z łuską gryki, czy poduszka z lawendą i gryką, oraz jak bezpiecznie i wygodnie dokonać zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, nasz zespół jest zawsze gotowy do pomocy. Zapraszamy!

Poduszki i materace z łuską gryki — Najcześciej zadawane pytania. 

Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?

Przybliżony czas realizacji zamówienia wynosi średnio 2 dni robocze. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Paczki wysyłamy w ciągu 2-4 dni od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub 2-4 dni od informacji o wyborze wysyłki za pobraniem.

Czy wszystkie produkty są zawsze dostępne?

Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są dostępne w stałej ofercie. Oznacza to, że możesz liczyć na ich dostępność w każdej chwili.

Jakie są koszty dostawy?

Koszt wysyłki zamówionego towaru jest jeden (niezależnie od ilości) w przypadku zakupów do wagi 30 kg. Wynosi on:

  • 15 zł przy wpłacie na konto,
  • 20 zł za pobraniem.

Koszt wysyłki jest niezależny od wagi i zawsze jest taki sam. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.

Czy produkty oferowane przez Greenes są wysokiej jakości?

Wszystkie nasze produkty są naszej produkcji i wykonane z najlepszych materiałów, pochodzących od sprawdzonych sprzedawców. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

Czy mogę zamówić większe ilości produktów?

Tak, w przypadku zainteresowania zakupem większych ilości oferowanych przez nas towarów istnieje możliwość negocjacji cen oraz uzyskania korzystnych rabatów. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat sprzedaży hurtowej, prosimy o kontakt telefoniczny. Wszystkie zakupione produkty są wysyłane firmą kurierską DPD.

Jakie środki bezpieczeństwa stosujecie w sklepie?

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa, zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych. Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.

Czy mogę sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Tak, informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów, jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar. Na jakie konto mam przelać należność?

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana, gdy należność wpłynie na nasze konto. Numer rachunku bankowego jest także podany w zakładce "Wysyłka".

Dane do przelewu:

Greenes Joachim Fabisch

Karna 78, 64-212 Siedlec

nr rach. bank. 54 2030 0045 1110 0000 0349 8020 BNP Paribas

Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Tak, oferujemy darmową wysyłkę przy zakupach za minimum 150 zł.

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące naszych produktów, takie jak poduszka z łuską gryki, materac z łuską gryki, czy poduszka z lawendą i gryką, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Jesteśmy tu, aby pomóc!
Zapraszamy i życzymy udanych zakupów!

Kontakt:

tel. 724-268-079

e-mail: greenes@home.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl